Pötikare Butik Atölye Blog-Logo-Kartvizit-Etiket Tasarım

Herkese Merhabalar!Bir tasarımım daha son buldu.Pötikare Butik Atölye görüşlerinize açıldı.Bu blogta;birbirinden ilginç, polimer kilden yapılmış aksesuarları yemek isteyebilirsiniz,keçeden yapılmış takılara hayran kalabilirsiniz,size özel tasarım olarak yapılmış olan bustiyer ve eteklere aşık olabilirsiniz,yanında birde butik kurabiyelerin tadına varabilirsiniz.Evet bu blog çok amaçlı aklınıza gelebilecek herşey ama herşey var..Sahibesi Özlem Hanım kendi atölyesinde gerçekten çok başarılı ve titiz çalışarak birbirinden şık tasarımlar ortaya çıkarmış ve hızla çalışmalarına devam ediyor.Ben şimdiden bayıldım söyleyeyim:)
Eh! bendeniz bu kadar anlattıktan sonra sizlerde mutlaka merak etmişsinizdir bu harika blogu:)
Yeni çalışmaları görmek için Pötikare Butik Atölyeye üye olmayı unutmayalım lütfen.
Blogumuzu görmek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz.
Herkese Sevgiler...




1 yorum

  1. merhabalar
    size mail attım henüz dönmeyince yorumlardan belki ulaşırım diye düşündüm,
    bloğum var benim ve değişiklik yapmak istiyorum öncelikle header olarak ve de şablonumun da değişmesini istiyorum yardımcı olursanız sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil