KURABİYENİN ADRESİ KURABİYE BLOGU TASARIMI VE KARTVİZİT TASARIM


Merhabalar! Aslında bu tasarımı yapalı çok oldu ama yayınlamaya ancak fırsat bulabildim. Ramazan bayramı öncesi elimdeki tasarımların tamamını yetiştirmeye çalışsamda bir taraftan gelen yoğun siparişler bir taraftan  bitmeyen tasarımlar derken sanırım bu hafta ve önceki hafta verilen siparişleriniz bayram sonrasına kaldı:)
Tasarım yapmamı sabırla bekleyen arkadaşlara buradan teşekkür ediyor ve tüm islam aleminin kandilini kutluyorum. Sevgili Sevda benden soft bir tasarım istedi. Bende isteklerine uygun olarak böyle bir çalışma hazırladım.Blogumuzun tasarımının tamamını görmek için,aşağıdaki bağlantıya tık tık:)


1 yorum

  1. kübra cım söyleyecek söz bulamıyorum. süpersin. sevdim seni. sevda alphan www.kurabiyeninadresi.blogspot.com

    YanıtlaSil